שליכטה צבעונית והקשר לבדק בית

בדק בית מטרתו לבדוק את כל הפרמטרים שקשורים לבית שלכם, בדק בית למעשה בודק את הבית מבפנים ומבחוץ ואפילו את הסביבה שלו. כל פרט נלקח בחשבון כאשר עושים בדק בית אפילו השכנים ומקום עבודתם. לגבי בדק בית בבית ישנם לא אחת תקלות או ליקויים שמאוד קשה לאבחן ולאתר, אחד מהם הוא תזוזות של קירות המבנה. התזוזות הללו לרוב יוצרות סדקים ואת הסדקים מאוד קל לראות ולאבחן וגם לרוב לתקן אולם ישנה בעיה כאשר מחפים את קירות הבית עם שליכטה אקרילית. השליכט האקרילי הינו גמיש ומהווה שכבת הגנה מצוינת לבית אולם הגמישות לא מאפשרת לראות היכן ישנם סדקים בקיר. סדקים אלו למעשה הופכים להיות עם הזמן בעיתיים מכיוון שהשליכט נפרד מקיר הבית בשל מים שחודרים עד אשר הוא מתנתק. בזכות בדק בית זמן לא יקרה שמבחינים בבעיה מאוחר מידי ויש צורך לבצע תיקון שהוא יקר בהרבה.

איתור ליקויי בנייה עם בדק בית

כאמור בדק בית מאתר ליקויי בניה במגוון תחומים, מים, חשמל וכדומה. אחד מהליקויים הנפוצים ביותר הוא מים. בדק בית לבעיות מים הינו פרק בפני עצמו, הסיבה היא שלא אחת ישנם בעיות של נזילות ואין דרך לאתר אותם, לעיתים הנזק מתגלה מאוחר מידי ואז נגרם נזק לריצוף, לקירות ולעוד דברים. ביצוע בדק בית לפני כניסה לדירה או לפני רכישה מומלץ מאוד וימנע מכם הוצאות רבות בעתיד. במיוחד אם מדובר על בית חדש מקבלן כדאי לאתר את כל הבעיות לפני שנגמרת האחריות של הקבלן. בתהליך בדק בית נבדקים האלמנטים שבשימוש בחיבורי הצנרת ומשווים אותם לתקן שהיה בתוקף בעת הבנייה. דוגמה בולטת לכך היא שבחשמל כיום אסור להשחיל 2 הזנות לאותה קופסה ובטח שלא חשמל ואנטנה יחד, אך בעבר הלא רחוק לא היה חוק שמנע זאת. לכן בדק בית חייב להתאים את הקיים לתקופה בה נבנה הבית.

בדק בית, חשוב מאוד לכיס שלכם

בסופו של יום הכול סובב סביב הכיס שלכם ובמיוחד בדק בית שיאתר עבורכם את כל הליקויים טרם תוציאו כספים לרכישת הנכס. הדבר נכון במיוחד ברכישת בית חדש. ליקויים שלעינינו נראים כשוליים או לא נראים כלל כליקוי יכולים להוות יתד בתביעת הקבלן המבצע. דוגמה לכך היא יציקת עמודים בעובי 20 ס"מ ובניית קיר בעובי 10 ס"מ אמנם החדר גדול יותר אך בפינות שלו יהיה מאוד קשה למקם ארון, כניראה תצטרכו ארון מיוחד מנגר פרטי שיעלה לכם לא מעט כסף.

מחפשים פרויקטים חדשים תנסו את כאן בונים ישראל

צור קשר

בואו נפגש לקפה ונתכנן את הבית שלכם ביחד.

דילוג לתוכן